رقم کی واپسی کی پالیسی

ہمارے پاس 15 دن کی واپسی کی پالیسی ہے ، جس کا مطلب ہے کہ آپ کو واپسی کی درخواست کے ل your اپنے آئٹم کے موصول ہونے کے 15 دن بعد ہے۔

واپسی کے اہل ہونے کے لیے ، آپ کا پرفیوم 15 فیصد سے زیادہ استعمال نہیں ہونا چاہیے۔


واپسی شروع کرنے کے لئے ، آپ ہم سے رابطہ کرسکتے ہیں  + 92 333 0206312 . اگر آپ کی واپسی قبول ہوجاتی ہے تو ، ہم آپ کو واپسی شپنگ لیبل بھیجیں گے ، ساتھ ہی یہ بھی ہدایات دیں گے کہ آپ کو کس طرح اور کہاں بھیجنا ہے۔ پہلی بار واپسی کی درخواست کیے بغیر ہمیں واپس بھیجے گئے اشیا قبول نہیں کیے جائیں گے۔

آپ کسی بھی واپسی کے سوال کے لیے ہم سے ہمیشہ +92 333 0206312 پر رابطہ کر سکتے ہیں۔


نقصانات اور مسائل
براہ کرم استقبال کرنے پر اپنے آرڈر کا معائنہ کریں اور اگر شے ناقص ، خراب ہو یا آپ کو غلط آئٹم موصول ہو تو فورا. ہم سے رابطہ کریں ، تاکہ ہم اس مسئلے کا جائزہ لیں اور اسے درست بناسکیں۔


مستثنیات / ناقابل واپسی اشیا
کچھ قسم کی اشیاء کو واپس نہیں کیا جاسکتا ، جیسے ناکارہ سامان (جیسے کھانا ، پھول ، یا پودے) ، کسٹم مصنوعات (جیسے خصوصی آرڈرز یا شخصی اشیا) اور ذاتی نگہداشت کے سامان (جیسے خوبصورتی کی مصنوعات)۔ ہم مضر مادے ، آتش گیر مائع یا گیسوں کے ل returns ریٹرن کو بھی قبول نہیں کرتے ہیں۔ اگر آپ کو اپنے مخصوص آئٹم کے بارے میں سوالات یا خدشات ہیں تو براہ کرم رابطہ کریں۔

بدقسمتی سے ، ہم فروخت کی اشیاء یا گفٹ کارڈز پر منافع قبول نہیں کرسکتے ہیں۔


تبادلے
اپنی مطلوبہ چیز کو حاصل کرنے کو یقینی بنانے کا تیز ترین طریقہ یہ ہے کہ اپنے پاس موجود شے کو لوٹائیں ، اور واپسی قبول ہوجانے کے بعد ، نئی چیز کے ل for الگ خریداری کریں۔


رقوم کی واپسی
ایک بار ہم آپ کی واپسی موصول اور معائنہ کرنے کے بعد آپ کو مطلع کریں گے ، اور اگر آپ کو رقم کی واپسی منظور ہو گئی ہے یا نہیں تو آپ کو آگاہ کریں گے۔ اگر منظور ہوجاتا ہے تو ، آپ کو ادائیگی کے اپنے اصل طریقہ پر خود بخود رقم کی واپسی ہوجائے گی۔ براہ کرم یاد رکھیں کہ آپ کے بینک یا کریڈٹ کارڈ کمپنی کو رقم کی واپسی پر کارروائی اور پوسٹ کرنے میں کچھ وقت لگ سکتا ہے۔

آئیے رابطے میں رہیں۔