31 فرمائے، 2022

آپ کو خوشبو والے خاندانوں کے بارے میں جاننے کی ضرورت ہے۔


پرفیوم کے بارے میں جاننا نہ صرف پرفیوم کی خریداری کے لیے کام آتا ہے بلکہ یہ ناقابل یقین حد تک ٹھنڈا بھی ہے۔ ایک عام آدمی جس کو خوشبو کا کوئی علم نہیں وہ صرف یہ جانتا ہے کہ اسے خوشبو پسند ہے یا وہ اسے پسند نہیں کرتے۔ اس سے آگے کا کوئی بھی علم آپ کو ایسا دکھائے گا کہ آپ جانتے ہیں کہ آپ زندگی میں کیا کر رہے ہیں!  

 

پرفیوم نوٹ وہ اہم اجزاء ہیں جو پرفیوم بناتے ہیں۔ حقیقت میں، خوشبو کی دنیا میں ہزاروں نوٹ ہیں. تاہم، سب سے زیادہ عام نوٹوں کو ان کی بو اور ان کے ذریعہ کے مطابق بڑے پیمانے پر وسیع گروپوں یا خاندانوں میں تقسیم کیا گیا ہے۔ یہاں، ہم آپ کو وہ تمام بنیادی باتیں بتائیں گے جن کی آپ کو خوشبو والے خاندانوں کے بارے میں جاننے کی ضرورت ہے تاکہ اگلی بار جب آپ پرفیوم کی خریداری پر جائیں تو آپ ایک ماہر کی طرح محسوس کریں!

 

پرفیوم نوٹ کی دنیا بہت پیچیدہ ہے اور ہم نے اسے توڑ کر آپ کو آسان ترین ورژن دینے کی کوشش کی ہے۔ یہ ان لوگوں کے لیے ہے جو پرفیومری کی دنیا سے واقف نہیں ہیں لیکن اسے تلاش کرنا چاہتے ہیں۔ ایک ابتدائی کے لیے یہ بہتر ہے کہ وہ پرفیوم نوٹ کے خاندانوں سے خود کو واقف کریں اور پھر ذیلی زمرہ جات میں مزید تلاش کریں کیونکہ ان کی ناک زیادہ باریکیوں کی تعریف کرنے کے عادی ہو جاتی ہے۔

 

ہم نے پرفیوم نوٹوں کو چار بنیادی اقسام میں تقسیم کیا ہے: فلورل، اورینٹل، ووڈی اور فریش۔ 

 

ایک بار جب آپ ان خاندانوں میں مزید جائیں گے تو آپ کو ان زمروں میں مزید تغیرات ملیں گے۔

 

FLORAL

پھول کافی خود وضاحتی ہے اور یہ پرفیومری میں سب سے عام زمرہ ہے۔ یہ پرفیوم انڈسٹری میں نوٹوں کا سب سے بڑا اور قدیم ترین خاندان ہے۔ پھول کس نے نہیں سونگھے؟ ذرا تصور کریں کہ ایک پھول (یا بہت سے پھول!) سونگھ رہے ہیں اور اس زمرے کی خوشبو بالکل ایسی ہی ہے۔ کچھ پھولوں کے نوٹ تازہ پھولوں کی طرح ہوتے ہیں جبکہ دیگر زیادہ لطیف اور کریمی ہوتے ہیں۔

 

پھولوں کے پسندیدہ

زندہ پھولوں, فلورس, نڈر 

 

ORIENTAL  

مشرقی زمرہ بھرپور خوشبوؤں پر مشتمل ہے۔ اس زمرے سے تعلق رکھنے والے نوٹوں کو اکثر طاقتور اور حساس قرار دیا جاتا ہے۔ ان نوٹوں کی اصلیت اکثر مصالحے یا بخور ہوتے ہیں۔

 

یہاں ایک خبر ہے: 'اورینٹ' کی اصطلاح مغربیوں کے ذریعہ مشرق کی طرف اشارہ کرنے کے لئے استعمال کی گئی تھی۔ یہ لاطینی لفظ 'اورینز' سے ماخوذ ہے جس کا مطلب 'مشرق' ہے۔ سیدھے الفاظ میں، مغربی دنیا کے مشرقی حصے کو مشرقی کہتے ہیں۔ 

 

جو خوشبوئیں 'Oriental' کے زمرے میں آتی ہیں وہ دراصل ہمارے اور ہماری ثقافت سے ہماری سوچ سے زیادہ قریب ہوتی ہیں۔ جغرافیائی علاقے کی بنیاد پر زمرہ رکھنا قدرے عجیب لگ سکتا ہے، تاہم، عطر سازی کی دنیا میں اس اصطلاح سے مراد ایسی خوشبو ہے جو بھرپور، گھنی اور مسالہ دار ہوتی ہیں۔ مشرقی خوشبوؤں کے لیے عام طور پر استعمال ہونے والی ایک اور اصطلاح 'غیر ملکی' ہے جو یہ بھی ظاہر کرتی ہے کہ مغربی آنکھ مشرق کو کس طرح دیکھتی ہے - کوئی چیز جو پہنچ سے باہر ہے، مغرب والوں کے لیے غیر معمولی یا دلچسپ۔ پھر بھی 'مشرقی' کی اصطلاح سے وابستہ ایک اور اصطلاح ہے 'موہک'۔ اس رجحان کے بارے میں علمی طور پر بہت کچھ لکھا جا چکا ہے۔ اگر آپ اس کے بارے میں مزید پڑھنا چاہتے ہیں تو آپ ایڈورڈ ڈبلیو سیڈ کی 'اورینٹلزم' پڑھ سکتے ہیں۔

 

مشرقی خوشبوؤں کا یہ زمرہ ووڈی نوٹ کے زمرے سے بھی اوور لیپ ہوتا ہے کیونکہ ووڈی نوٹ مشرق وسطیٰ کی خوشبوؤں میں بہت عام استعمال ہوتے ہیں۔ 

 

مشرقی پسندیدہ

جراتمند, ملین دنیا, آپ کی آنکھوں میں

 

ووڈ

ووڈی نوٹ بالکل وہی ہیں جیسے وہ آواز دیتے ہیں: ووڈی! انہیں جنگل کی بو آتی ہے اور انہیں اکثر جنگل میں چہل قدمی کے طور پر بیان کیا جاتا ہے۔ وہ گرم اور مٹی والے ہوتے ہیں، اکثر گھنے ہوتے ہیں۔ اس زمرے کی مختلف حالتوں میں چمڑے کو شامل کیا گیا ہے یا ان میں ایک خاص مٹھاس ہے۔ 

 

اس زمرے کے نوٹ درختوں، چھال، کائی، پائنکونز، رال، جھاڑیوں اور جڑوں سے نکلتے ہیں۔ ووڈی نوٹوں میں گہرائی اور پیچیدگی ہوتی ہے جس کی مثال کسی دوسرے قسم کے نوٹ سے نہیں ملتی۔ اور وہ عام طور پر انتہائی دیرپا ہوتے ہیں۔

 

غالب ووڈی نوٹ والے پرفیوم زیادہ تر کافی مہنگے ہوتے ہیں کیونکہ ان کے نکالنے کا عمل کافی تکلیف دہ ہوتا ہے۔ تاہم، Scents N Stories میں، آپ کو انتہائی سستی قیمتوں پر ووڈی پرفیوم ملیں گے۔ 

 

ووڈی پسندیدہ

نرک, کھوئی ہوئی علامت, خنجراب

 

FRESH 

تازہ - یہ پرفیومری میں ایک زیادہ استعمال شدہ لفظ ہے۔ لیکن بہت سارے پرفیوم حقیقی طور پر آپ کو تازہ محسوس کرتے ہیں! وہ آپ کو ترقی یافتہ، جوان اور صاف محسوس کرتے ہیں۔ اس زمرے میں سب سے زیادہ متنوع تغیرات ہیں۔ 

 

تازہ کے ذیلی زمرہ جات میں سے ایک 'سٹرس' ہے جو ٹینگی اور زنگی ہے۔ کچھ لوگ فروٹ کو نوٹوں کے الگ زمرے کے طور پر رکھتے ہیں۔

 

دوسرا ذیلی زمرہ جہاں یہ اصطلاح صحیح معنوں میں فٹ بیٹھتی ہے وہ ہے 'آبی' زمرہ۔ آبی عطر ایک بو کو پانی یا سمندر کی طرح صاف کرتے ہیں۔ یا بارش کی طرح۔ وہ پہننے والے کو پاکیزگی کا احساس دلاتے ہیں۔  

 

پھر بھی ایک اور 'سبز' کا زمرہ ہے جس سے مراد تازہ کٹی ہوئی گھاس یا پسے ہوئے سبز پتوں کی بو ہے۔ وہ مٹی کے، تیز اور کرکرا ہوتے ہیں اور خوشبو میں قدرتی پن کا اضافہ کرتے ہیں۔  

 

تازہ پسندیدہ

ڈاونچی کوڈ, مجھ سے شادی کرو, ہوا کا جھونکا 

 

ایک خوشبو کے کئی پہلو ہوتے ہیں۔ پرفیومری کی دنیا میں استعمال ہونے والے تمام نوٹوں کی درجہ بندی کرنا اور ان کی فہرست بنانا ناممکن ہے کیونکہ متعدد ذیلی زمرہ جات اور باریکیاں ہیں۔ نوٹوں کے بے شمار امتزاج ہیں جو دنیا کی خوشبوؤں کو مرتب کرنے کے لیے استعمال کیے گئے ہیں۔ ایک پرفیوم میں کئی اقسام کا مجموعہ ہو سکتا ہے۔ اس لیے، وسیع تر زمروں کو جاننا ایک ابتدائی کے لیے اچھا ہے اور ایک بار جب ان کی ناک ان کی خوشبوؤں سے مانوس ہو جاتی ہے، تو وہ ذیلی زمرہ جات اور باریکیوں کو مزید جان سکتے ہیں۔ 

اب جب کہ ہم نے آپ کو ایک تعارف دیا ہے کہ پرفیوم کی ہر بڑی قسم کی خوشبو کس طرح آتی ہے، اب وقت آگیا ہے کہ آپ باس کی طرح پرفیوم کی خریداری کریں۔ اس عمل سے لطف اندوز ہونا یقینی بنائیں چاہے وہ آن لائن ہو یا ذاتی طور پر۔ 


SNS وزٹ سے خریداری کے لیے، www.scentsnstories.pk .


ایک تبصرہ چھوڑ دو

تبصرے ظاہر کرنے سے پہلے منظور کرلیے جائیں گے۔

آئیے رابطے میں رہیں۔