مئی 31 ، 2022

مجھے اپنے لیے پرفیوم کا انتخاب کیسے کرنا چاہیے؟


اچھے پرفیوم کا انتخاب ایک مشکل کام لگ سکتا ہے، چاہے وہ آن لائن ہو یا دکان پر۔ یہ خاص طور پر سچ ہے جب آپ کے سامنے مختلف رنگوں کی بوتلوں کے شیلف پر چھوڑ دیا جاتا ہے اور سیلز مین کاغذ کی پٹی پر نمونہ چھڑکنے سے زیادہ کچھ نہیں کرتا۔ Scents N Stories میں ہمارے اہداف میں سے ایک ہمارے صارفین کو پرفیومری کے بارے میں مزید آگاہ کرنا ہے تاکہ جب بھی وہ پرفیوم کی خریداری پر جائیں تو وہ باخبر انتخاب کر سکیں، چاہے وہ کسی دوسرے برانڈ سے ہی کیوں نہ ہو۔ اس طرح اگر کوئی سیلز مین مددگار نہیں ہے تو آپ بے خبر نہیں ہوں گے! 


ذیل میں ایک خواہش مند فراگ ہیڈ کے ساتھ معیاری گفتگو ہے۔ یہ تمام بنیادی معلومات کو پیک کرتا ہے جو آپ کے لیے ایک پرو کی طرح پرفیوم خریدنے کے لیے ضروری ہے۔ 


تو یہاں جاتا ہے...


نوٹ کیا ہیں؟؟


نوٹ مختلف اجزاء ہیں جو خوشبو کی خوشبو بناتے ہیں۔ موٹے طور پر دیکھا جائے تو 8 قسم کے زلف پرست خاندان ہیں - فوجر، اورینٹل، لیدر، لیموں، پھولدار، خوشبودار، چائیپرے اور ووڈی۔ ان خاندانوں کے بارے میں مزید جاننے کے لیے، یہاں کلک کریں .


ہر پرفیوم مختلف نوٹوں کے منفرد امتزاج سے بنا ہے۔ نوٹوں کے اس امتزاج کو زیادہ تر تین تہوں میں درجہ بندی کیا جاتا ہے - ٹاپ نوٹ، درمیانی نوٹ، اور بیس نوٹ۔ 


سرفہرست نوٹ پرفیوم کا پہلا تاثر بناتے ہیں اور 5-15 منٹ کے اندر بہت تیزی سے بخارات بن جاتے ہیں۔ وہ عام طور پر تیز، تازہ اور ہلکی خوشبو پر مشتمل ہوتے ہیں۔ انہیں اوپننگ نوٹ یا ہیڈ نوٹ بھی کہا جاتا ہے۔


درمیانی نوٹ وہ ہوتے ہیں جو اوپر والے نوٹوں کے بخارات بننے کے بعد ظاہر ہوتے ہیں۔ وہ زیادہ دیر تک رہتے ہیں - ایک گھنٹے تک۔ وہ عام طور پر خوشگوار نوٹوں پر مشتمل ہوتے ہیں جو خوشبو سے دور ہوتے ہیں۔ اس تہہ کو تشکیل دینے والے نوٹوں کو ہارٹ نوٹ بھی کہا جاتا ہے۔ 


بیس نوٹ سب سے زیادہ دیرپا پرت بناتے ہیں۔ وہ دل کے نوٹوں کے اختتام کی طرف ظاہر ہوتے ہیں اور طویل عرصے تک رہتے ہیں۔ اس تہہ میں نوٹ عموماً گہرے، بھرپور اور بھاری ہوتے ہیں۔ 


کیا یہ تھوڑی بہت زیادہ معلومات نہیں ہے؟ یہ میری مدد کیسے کر رہا ہے؟


اس کا مطلب یہ ہے کہ خوشبو تہوں سے مل کر بنتی ہے اور جیسے ہی ہر تہہ پھیلتی ہے دوسری تہہ خود کو ظاہر کرتی ہے۔ اس طرح، خوشبو اس وقت کے ساتھ بدل جاتی ہے جس میں وہ آپ پر ہوتے ہیں۔ اس طرح وہ بنائے جاتے ہیں۔ پرفیوم کی دکان پر آپ جو خوشبو سونگھتے ہیں وہ ایک جیسی نہیں رہے گی، یہ تیار ہو جائے گی۔ لہذا، پرفیوم کے لیے پہلا تاثر عام طور پر آخری تاثر نہیں ہوتا۔ یہی وجہ ہے کہ پہلے ٹیسٹرز یا پرفیوم کے نمونے خریدنا ایک اچھا خیال ہے جسے آپ آزمانا چاہیں گے۔ ان کا استعمال کریں اور ان کا ارتقاء دیکھیں۔ اور صرف وہی خریدیں جو آپ واقعی پسند کرتے ہیں۔

SnS کاٹنا: ہمارے نمونے چیک کریں۔ یہاں .  


لیکن میں کیسے جان سکتا ہوں کہ میں کن نوٹوں پر توجہ مرکوز کرنا چاہتا ہوں؟


اچھا سوال. 


ایک بار جب آپ خوشبو والے خاندانوں پر ہمارا بلاگ پڑھ لیں گے، تو آپ کو اندازہ ہو جائے گا کہ ہر خاندان کی خوشبو کیسی ہے۔ ہر خاندان کی خوشبو کے بارے میں سوچیں اور دیکھیں کہ آپ عام طور پر کون سی خوشبو پسند کرتے ہیں۔ مثال کے طور پر، اگر آپ اپنے چمڑے کے جوتوں یا چمڑے کی مصنوعات والی دکان کی خوشبو پسند کرتے ہیں، تو آپ غالب چمڑے کے نوٹوں کے ساتھ خوشبو آزما سکتے ہیں۔ اسی طرح، اگر آپ کوئی ایسا شخص ہے جو پھولوں کی خوشبو کی طرف راغب ہے، تو آپ پھولوں کے نوٹ کے ساتھ پرفیوم آزما سکتے ہیں۔ 


بو کے ساتھ جائیں جو آپ کو مثبت احساس دلاتی ہیں۔ یہ خوشی، اعتماد، کشش، تازگی...کوئی مثبت احساس ہو سکتا ہے!


SnS کاٹنا: Scents'n Stories میں کسٹمر کیئر کی ایک بہترین ٹیم ہے جو کم سے کم وقت میں آپ کی بہترین فٹ ہونے میں رہنمائی کر سکتی ہے۔


فرض کریں کہ میں آن لائن نہیں خرید رہا ہوں۔ میں پرفیوم اسٹوڈیو جا رہا ہوں۔ پھر کیا؟ کیا پرفیوم ٹیسٹ کرنے کی کوئی سائنس ہے؟


پھر پہلی چیز جو ہم چاہتے ہیں کہ آپ اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ ٹیسٹنگ سٹرپ کے بجائے اپنی جلد پر پرفیوم کی جانچ کریں۔ کیونکہ پرفیوم مختلف کھالوں پر مختلف طریقے سے تعامل کرتے ہیں۔ یہ حیرت کی بات ہو سکتی ہے لیکن پرفیوم کی خوشبو جلد سے جلد مختلف ہو سکتی ہے۔ اس کے علاوہ، جلد پر آپ اس کے ارتقاء کا تجربہ کر سکیں گے۔


پرفیوم لگاتے وقت ایک اصول جس پر آپ کو ہمیشہ عمل کرنا چاہیے وہ ہے اسے نہ رگڑیں! لوگ اکثر اپنی کلائی پر پرفیوم لگاتے ہیں اور انہیں ایک ساتھ رگڑتے ہیں۔ ہمیں یقین نہیں ہے کہ اس ایکٹ کو کس نے مقبول بنایا لیکن یہ پرفیوم کے ٹاپ نوٹ کو مکمل طور پر تباہ کر دیتا ہے۔ 


اس کے علاوہ، اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کو لگانے کے فوراً بعد پرفیوم کی بو نہ آئے۔ اسے بسنے کے لیے چند سیکنڈ دیں اور پھر اسے سونگھیں۔ چھڑکنے کے فورا بعد، ایک پرفیوم الکحل کی تیز بو دیتا ہے جس کے بخارات بننے میں چند سیکنڈ لگتے ہیں۔


خوشبو آزمانے سے پہلے ایک آخری چیز یاد رکھیں: تین سے زیادہ پرفیوم نہ آزمائیں۔ اگر آپ پرفیوم کی خریداری پر جا رہے ہیں تو تھوڑا سا ہوم ورک کرنا ہمیشہ بہتر ہوتا ہے تاکہ آپ کو معلوم ہو جائے کہ کون سا استعمال کرنا ہے۔ کیونکہ ایک ساتھ بہت سارے پرفیوم آزمانے سے ناک میں الجھن ہوتی ہے۔ اور ہم پر بھروسہ کریں جب ہم کہتے ہیں کہ کافی پھلیاں مدد نہیں کرتی ہیں!


اگر میرے پاس پرفیوم کی خریداری کے بارے میں مزید سوالات ہیں تو کیا ہوگا؟


آپ ہم سے پوچھنے کے لئے بہت خوش آمدید ہیں! ہمارے پاس پرفیومری سے متعلق کچھ دلچسپ بحثیں ہیں۔ SnS فیملی گروپ . اپنے سوالات پوچھنے کے لیے شامل ہوں۔ مزید معلومات اور اپ ڈیٹس کے لیے آپ ہمارے سوشل میڈیا چینلز کو بھی فالو کر سکتے ہیں۔

ایک تبصرہ چھوڑیں۔

ظاہر کرنے سے پہلے تبصرے منظور ہو جائیں

آئی رابطے میں۔