مئی 31 ، 2022

اپنے پرفیوم کی دیرپا مدت میں 5 گھنٹے اضافہ کریں۔


پرفیوم خریدتے وقت لوگ جن سب سے عام عوامل پر غور کرتے ہیں ان میں سے ایک ان کا دیرپا ہونا ہے۔ اگر آپ کو معلوم ہوتا ہے کہ آپ اپنے پرفیوم کو بہت تیزی سے ختم کر رہے ہیں یا آپ کا پرفیوم لگانے کے بعد تیزی سے ختم ہو جاتا ہے، تو ہمارے پاس آپ کے لیے کچھ تجاویز ہیں۔ پرفیوم لگاتے وقت ماہرین کی مدد سے حاصل کردہ ان ٹپس کو اپنانے سے آپ کے پرفیوم کی پائیداری خود بخود بڑھ جائے گی۔ 

1. نہانے کے بعد پرفیوم لگائیں۔


پرفیوم چھڑکنے کا بہترین وقت نہانے کے فوراً بعد ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ خوشبو آپ کی جلد کی نمی کو برقرار رکھے گی، جس سے یہ زیادہ دیر تک برقرار رہے گی۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ اپنی جلد کو تولیہ سے خشک کریں تاکہ یہ نم ہو اور لگاتے وقت گیلی نہ ہو۔

2. خفیہ اجزاء!


پرفیوم لگانے سے پہلے اپنے پلس پوائنٹس پر کچھ ویسلین لگانے سے آپ کا پرفیوم زیادہ دیر تک برقرار رہے گا۔ پیٹرولیم جیلی یا ویسلین آپ کے پرفیوم کے لیے موئسچرائزنگ لاک کے طور پر کام کرتی ہے جس سے یہ آپ کی جلد پر زیادہ دیر تک قائم رہتا ہے۔ اس کا ایک اچھا متبادل کچھ غیر خوشبو والا لوشن ہے۔ یہ ایک ثابت شدہ ہیک ہے جو ہر قسم کے پرفیوم کے لیے کام کرتا ہے۔  

3. پلس پوائنٹس پر لگائیں۔


پلس پوائنٹس آپ کی جلد کے وہ پوائنٹس ہوتے ہیں جہاں آپ کی شریانیں آپ کی جلد کے قریب ترین ہوتی ہیں، جو گرمی پھیلاتی ہیں۔ یہ گرمی آپ کے پہننے والی خوشبوؤں کو بڑھاتی اور تیز کرتی ہے۔ پلس پوائنٹس میں گردن کا پچھلا حصہ، کالر، کلائیاں، اندرونی کہنیاں اور گھٹنوں کے پیچھے شامل ہیں۔ اگرچہ زیادہ تر لوگ صرف اپنے کالر اور کلائی پر ہی پرفیوم لگاتے ہیں، لیکن زیادہ سے زیادہ پلس پوائنٹس پر لگانے سے پرفیوم کی لمبی عمر اور بھی بڑھ جاتی ہے۔

4. اسے اچھی طرح سے ذخیرہ کریں۔


آپ اپنے پرفیوم کو کیسے ذخیرہ کرتے ہیں اس سے آپ کے پرفیوم کے دیرپا اثر پڑتا ہے جتنا آپ اسے لگاتے ہیں۔ حرارت، روشنی اور نمی جیسے عوامل پرفیوم کے مرکبات کو اس کی اصل خوشبو میں خلل ڈالتے ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ واش روم میں پرفیوم رکھنا بہت بڑا نقصان ہے۔ یہ انتہائی ضروری ہے کہ آپ اپنے پسندیدہ پرفیوم کو ان کی بہترین شکل میں رکھنے کے لیے صحیح جگہ پر رکھیں۔ ایسی جگہ کا انتخاب کریں جو خشک، تاریک اور سرد ہو۔ یہی وجہ ہے کہ واش روم میں پرفیوم رکھنا اونچی آواز میں اور صاف نہیں ہے۔  

5. اپنی کلائیوں کو ایک ساتھ نہ رگڑیں۔


آپ نے کتنی بار لوگوں کو اپنی کلائیوں پر پرفیوم لگاتے اور ایک ساتھ رگڑتے دیکھا ہے؟ کیا یہ واقعی پرفیوم لگانے کا صحیح طریقہ ہے؟ نہیں!
اپنی کلائیوں کو ایک ساتھ رگڑنا آپ کی خوشبو کے اوپری نوٹ کو ختم کر سکتا ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ یہ آپ کے پرفیوم میں موجود کیمیکلز کو توڑ دیتا ہے جو اس کی دیرپا مدت کو بھی کم کرتا ہے۔ ایک بہتر طریقہ یہ ہو گا کہ اگر آپ کو واقعی ایسا کرنا ہو تو آہستہ سے پرفیوم کو دوسری کلائی پر لگائیں۔

6. صحیح رقم استعمال کریں۔


پرفیوم کی صحیح مقدار کا چھڑکاؤ آپ کے پرفیوم کو زیادہ دیر تک برقرار رکھنے کی کلید ہے۔ کچھ لوگ اپنے قیمتی پرفیوم استعمال کرنے میں بہت بخل کرتے ہیں اور کچھ ان پر بہت کم چھڑکاؤ کرتے ہیں۔ ان کی طرح مت بنو۔ صحیح مقدار میں سپرے کریں۔ ہمارا مشورہ ہے کہ آپ زیادہ سے زیادہ دیرپا رہنے کے لیے اپنے اوپر پرفیوم کے 6-8 سپرے کریں۔ بہت زیادہ چھڑکاؤ cloying ہو سکتا ہے لہذا اسے زیادہ نہ کریں! 

7. رول آن رکھیں


 ایک رول آن ایک اچھے دوست سے بہتر ہے! یہ آپ کے ساتھ 24/7 رہ سکتا ہے اور آپ کو آس پاس کی سب سے زیادہ پرکشش خوشبو بناتا ہے۔ یہ پاکٹ فرینڈلی اعلی ارتکاز کی خوشبو آپ کو دن بھر تروتازہ محسوس کرنے میں مدد کرے گی۔ اگر آپ کوئی ایسا پرفیوم پہن رہے ہیں جو 12 گھنٹے سے کم دیر تک چلتا ہے، تو اسی پرفیوم کا رول آن اپنے ساتھ رکھنا اچھا خیال ہوگا۔ آپ اسے دن کے وقت دوبارہ لگا سکتے ہیں اور پھر سے جوان محسوس کر سکتے ہیں۔
Scents'n Stories میں، ہمارے پاس اپنی تقریباً تمام خوشبوؤں کے لیے رول آن ہیں۔ ہمارے چیک کریں ویب سائٹ اپنے پسندیدہ حاصل کرنے کے لیے!  

8. اسے سمجھداری سے ذخیرہ کریں۔


بعض اوقات دیرپا کا تعلق اس بات سے نہیں ہوتا کہ آپ اپنا پرفیوم کیسے لگاتے ہیں بلکہ آپ اسے کیسے ذخیرہ کرتے ہیں۔ پرفیوم گرم، نم اور روشن جگہوں سے الرجک ہوتے ہیں۔ اگر آپ انہیں ایسی جگہوں پر رکھتے ہیں تو آپ کے پرفیوم کے اس کی خوشبو کو کسی ایسی چیز میں تبدیل کرنے کے امکانات زیادہ ہوتے ہیں جو آپ کو پسند نہیں ہیں یا اس کے دیرپا ہونے میں کمی آتی ہے۔

9. کچھ پرفیوم دوسروں سے زیادہ دیر تک رہتے ہیں!

اگرچہ ہم اپنی خوشبوؤں کی بہتر دیرپا برقراری کو یقینی بنانے کے لیے مندرجہ بالا تمام اقدامات کو آزما سکتے ہیں، لیکن یہ سمجھنا ضروری ہے کہ کچھ پرفیوم دوسروں کے مقابلے میں زیادہ دیر تک چلتے ہیں۔ پائیدار ہونے کا انحصار بہت سے عوامل پر ہوتا ہے جن میں وہ نوٹ شامل ہیں جن پر پرفیوم بنایا گیا ہے۔ کچھ نوٹ دوسروں کی طرح دیرپا نہیں ہوتے ہیں اور ہمیں ان کی توقع نہیں کرنی چاہیے۔ پھلوں کے نوٹوں کی طرح۔ وہ روشنی ہیں. ان کے پاس زبردست سلیج ہے۔ لیکن معتدل پائیدار۔ اگر آپ کوئی ایسا شخص ہے جو بہت سے دوسرے عوامل جیسے سلیج، ایکارڈز، پرسنلٹی فٹ وغیرہ پر دیرپا رہنے کو ترجیح دیتا ہے تو آپ صرف وہی خوشبو خرید سکتے ہیں جن میں دیرپا نوٹ ہوتے ہیں۔ 

ہماری کچھ دیرپا خوشبوؤں کو دیکھیں یہاں

SNS ٹپ: خوشبوؤں کی کہانیاں  اس میں استعمال میں آسان فلٹر ہے جو نہ صرف آپ کو خوشبووں کو ان کے پائیدار کے مطابق فلٹر کرنے میں مدد کرتا ہے بلکہ بہت سے دوسرے عوامل جیسے مواقع، موسم، نوٹ، انواع وغیرہ کے مطابق بھی۔ آپ اسے اپنی بہترین خوشبو حاصل کرنے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں!

ایک تبصرہ چھوڑیں۔

ظاہر کرنے سے پہلے تبصرے منظور ہو جائیں

آئی رابطے میں۔