’’ کہانی۔

یہ سب وقت شروع ہوا جب ہم نے سوچا کہ بہت غلط ہے کہ خوشبو کی صنعت کیسے کام کر رہی ہے۔ اس سے پہلے ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ ہم اسے کیسے حل کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں، نیچے گئے 4 منظرناموں پر نظر ڈالیں اور آپ کے ساتھ کیا ہوا؟ سنترپتی آپ ایک دکان میں پرفیوم سیکشن سے گزر رہے ہیں۔ سیلز پرسن سائے کی طرح آپ کی پیروی کر رہا ہے۔ "جناب، آپ کس قسم کی خوشبو بیان کر رہے ہیں؟" آپ گونگا نہیں لگانا چاہتے، کچھ بے ترتیب جواب دیں وہ ٹیسٹ پٹی پرفیوم چھڑکتا۔ آپ اسے پسند کرتے ہیں وہ آپ کو ایک دکھاتا ہے، اور دوسرا۔ غیر گھر کوئی آپ کو خوشبو دے۔ اس سے بہت عام بات آتی ہے۔ آپ اسے اچھی طرح پہننا شروع کریں۔ اور واہ، آپ کو تعریفیں لگائیں اب آپ اسے پسند کرتے ہیں اور ایک وفادار صارف بن جاتا ہے۔ یا دوسرے منظر نامے میں، آپ ایک پرفیوم خریدتے ہوئے آپ کو پسند کرتے ہیں، لیکن کوئی بھی اسے محسوس نہیں کرتا یا اسے پسند نہیں کرتا اور آپ جلد ہی بور ہو جاتے ہیں اور اس کے ساتھ ایک اور چاہتے ہیں! پیداوار۔ آپ کسی رو کی دکان پر ہیں اور ایک خوبصورت لگنے والی خوشبو کی بوتل سے متوجہ ہو۔ آپ نے اسے بھی دیکھا۔ آپ اسے آزمائیں اور پیار کریں۔ پرائس ٹیگ دیکھ کر آپ اپنی جیب میں سوراخ کا تصور کریں۔ آپ سوچتے ہیں کہ زیادہ قیمت خود پرفیوم کی وجہ سے یا انتہائی مہنگی پرفیوم کی بوتل ہے؟ دستکاری کی خوشبو۔ آپ کبھی سوچتے ہیں کہ وہ واقعی آپ کو پسند آئے۔ آپ کو یاد ہے کہ آپ ہمیشہ کسی کی خوشبو کو کس طرح پسند کرتے تھے۔ آپ کو اپنی دستخطی خوشبو سے شروع کرنا چاہیے؟ افسوس کی بات ہے کہ کوئی معاشی جواب نہیں۔ کیا آپ غلط ہیں؟ خوشبو ایک نہ ختم ہونے والے لوپ میں پھنس گئی جو جمود کے مطابق ہو گی۔ ایک اندازے کے مطابق ہر سال 800 ڈالرز خوشبو کی مارکیٹنگ پر خرچہ کرتے ہیں، ٹیلی ویژن کے نشانات سے لے کر بلز تک اسٹور کے نمونے اور میگزین کے نشانات۔ ہم سب صرف ان کے انتھکنڈوں سے سختی سے کام لیتے ہیں، جو ایک بہت ہی ذاتی خواہش ہے اسے پاکستان کے لیے زیادہ اہم رہنما کے ذریعے تلاش کرنا چاہیے۔ ایک زیادہ پسند کا طریقہ یہ ہے کہ ایسوسی ایشن ایٹ پہلے صارفین کے بارے میں معلومات حاصل کریں، پھر انہیں خوشبو پیش کرتی ہے جو ان کے ذائعے کے مطابق ہو، وقت کی ضرورت ہے۔ اسی طرح ہم اس صنعت کو درہم برہم کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں۔ اپنے فائدے کے لیے اس ٹیکنالوجی کا استعمال کرتے ہوئے، ہم اپنے صارفین کو منتخب کرنے کے لیے محدود کرنے کے لیے تمام ٹولز محسوس کرتے ہیں۔ جنس سے شروع کرتے ہوئے، آپ ایک کے بعد ایک فلٹر لگاتے ہیں، دوسری صنف، موسم، قسم، رول، ایپلیکیشن ٹائم وغیرہ ان فلٹرز کو تلاش کرنے سے آپ ہماری شاندار رینج سے بہترین 2-3 جذبات تک پہنچ جائیں گے، انتخاب۔ ایک، خاص طور پر آپ کے لیے!
آئی رابطے میں۔